Hadjar: “Aracın bozulmasına çok sinirlendim”
Isack Hadjar, Miami yarışında yaptığı kazanın ardından sert bir öz eleştiride bulunarak Red Bull aracının bozulmasının kendisini “çok sinirlendirdiğini” söyledi.
Isack Hadjar, Red Bull Racing
Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images
Genç Fransız pilot, yarışın 6. turunda 14-15. virajlardaki dar virajın çıkışında kaza yaptı. 14. virajın iç duvarına temas eden Hadjar, direksiyonun hasar görmesiyle kontrolü kaybetti ve aracını karşı duvara çarptı.
Kaza sonrası büyük hayal kırıklığı yaşayan Hadjar’ın öfkeyle direksiyonuna ve kaskına vurduğu görüldü. Yarışta iyi bir sonuç alma potansiyeline sahip olduğunu düşünen 21 yaşındaki pilot, kendi hatasına oldukça sert tepki gösterdi.
Hadjar, "Sonunda limitleri buldum. Tüm hafta sonu sınıra çok yakındım ve kontrol altındaydım ama şimdi hata yaptım; böyle kritik bir pozisyonda." dedi.
Isack Hadjar, Red Bull Racing
Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images
Kazanın ardından aracında bir süre kalan Hadjar, özellikle kaçan puan fırsatına üzüldüğünü dile getirdi: "Zor bir durum. Aracın yarışa devam edemeyecek hale gelmesi beni gerçekten çok sinirlendirdi. Ayrıca kolay puanlar da toplayabilirdik, tüm ihtimalleri çöpe attım."
"Her şey çok hızlı oldu, tam olarak ne olduğunu bile hatırlamıyorum. Büyük bir darbe hissettim, beklemiyordum ve araç bir anda bozuldu. Sonra durduramadım, gidip diğer duvara çarptım."
"Şu an hemen araca binmek ve hatamı telafi etmek istiyorum. Keşke şu an araçta olsaydım. İyi bir başlangıç yapmıştım ama şimdi üç hafta beklemek zorundayım, bu en zor kısmı."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar