Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hadjar: “Aracın bozulmasına çok sinirlendim”

Isack Hadjar, Miami yarışında yaptığı kazanın ardından sert bir öz eleştiride bulunarak Red Bull aracının bozulmasının kendisini “çok sinirlendirdiğini” söyledi.

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images

Genç Fransız pilot, yarışın 6. turunda 14-15. virajlardaki dar virajın çıkışında kaza yaptı. 14. virajın iç duvarına temas eden Hadjar, direksiyonun hasar görmesiyle kontrolü kaybetti ve aracını karşı duvara çarptı.

Kaza sonrası büyük hayal kırıklığı yaşayan Hadjar’ın öfkeyle direksiyonuna ve kaskına vurduğu görüldü. Yarışta iyi bir sonuç alma potansiyeline sahip olduğunu düşünen 21 yaşındaki pilot, kendi hatasına oldukça sert tepki gösterdi.

Hadjar, "Sonunda limitleri buldum. Tüm hafta sonu sınıra çok yakındım ve kontrol altındaydım ama şimdi hata yaptım; böyle kritik bir pozisyonda." dedi.

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images

Kazanın ardından aracında bir süre kalan Hadjar, özellikle kaçan puan fırsatına üzüldüğünü dile getirdi: "Zor bir durum. Aracın yarışa devam edemeyecek hale gelmesi beni gerçekten çok sinirlendirdi. Ayrıca kolay puanlar da toplayabilirdik, tüm ihtimalleri çöpe attım."

"Her şey çok hızlı oldu, tam olarak ne olduğunu bile hatırlamıyorum. Büyük bir darbe hissettim, beklemiyordum ve araç bir anda bozuldu. Sonra durduramadım, gidip diğer duvara çarptım."

"Şu an hemen araca binmek ve hatamı telafi etmek istiyorum. Keşke şu an araçta olsaydım. İyi bir başlangıç yapmıştım ama şimdi üç hafta beklemek zorundayım, bu en zor kısmı."

Önceki haber Lawson, Miami yarışındaki kazanın ardından Gasly’den özür diledi
Sonraki haber Wolff: “Avantajımız rahat farkla kazanmaya yetmiyor”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler