FBI, Bottas'ın Cadillac aracının çalınması hakkında soruşturma başlattı
Valtteri Bottas, Formula 1 Miami Grand Prix'si hafta sonunda Cadillac marka aracının çalınmasının ardından FBI'ın soruşturma başlattığını açıkladı.
Valtteri Bottas, Cadillac Racing
Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images
Valtteri Bottas'ın Cadillac Escalade modeli aracı, Miami hafta sonunda Fort Lauderdale'de kaldığı Airbnb evinden çalındı.
Bottas, yaşanan ilginç olayı Paul Ripke ile birlikte hazırladığı 'What’s Next' podcast'inde anlattı.
Bottas, "Miami Grand Prix'si için genelde Miami'de kalıyordum. Daha önce Miami'de ve South Beach'te kaldım ama Fort Lauderdale pistle aynı mesafede, hatta bazen daha yakın sayılır. Üstelik trafik biraz daha az. Orası Miami'ye göre daha sakin bir şehir. Bu yüzden Fort Lauderdale'de kalmayı tercih ediyorum."
"Cuma günü normal şekilde eve döndüm. Aracı garaj yoluna park ettim, hızlıca yemek yedim ve erken yattım. Aracın anahtarları evin içindeydi. Araç da kilitliydi."
"Cumartesi sabahı uyandım. Piste gitmeden yaklaşık 15 dakika önce duş alıyordum. O sırada Airbnb'de kalan Paul Harris beni aradı. Ben de 'Neden beni arıyorsun? Yan odadayım.' dedim. O da bana, 'Nereye gittin diye soracaktım' dedi. Ben de 'Ne demek istiyorsun?' diye cevap verdim. 'Araç gitmiş' dedi."
"İnanamadım. Dışarı çıktım, kapıyı açtım ve Escalade'in kaybolduğunu gördüm. Ama anahtarlar hâlâ masanın üzerindeydi. Onlara bakıp 'Ne? Nasıl?' diye düşünüyordum. Yani aracımız Airbnb’nin garaj yolundan çalınmıştı."
Yaşanan olay nedeniyle piste geç kalacağını söyleyen Bottas, daha sonra kendilerine başka bir Escalade gönderildiğini anlattı.
"Tabii ki piste geç kalacaktım çünkü başka bir ulaşım yolu bulmamız gerekiyordu. Neyse ki bize başka bir Escalade gönderdiler ve onunla piste gittik."
"Sonra aklıma padok kartımın araçta kaldığı geldi. Neyse ki ona da çözüm bulduk."
"Sonrasında FBI devreye girdi. Tam kapsamlı bir soruşturma başlatıldı."
Bottas, aracı çalan kişinin Formula 1'le ilgilenmediğinin açık olduğunu söyledi. Çünkü araç, içindeki padok kartı ve VIP otopark kartıyla birlikte 'tehlikeli' bir bölgede terk edilmiş halde bulundu.
Bottas, "Adamın o gün için her türlü fırsatı vardı. VIP otoparka girebilir, padokta yürüyebilir, giriş yapıp takıma ulaşabilirdi."
"Ama hayır, araç ertesi gün suç oranının yüksek olduğu kötü bir bölgede terk edilmiş halde bulundu."
"Polis ve FBI’ın olaya dahil olmasının sebebi de buydu. Çünkü araçta pist otopark kartı vardı. Birisi araçla piste gidebilirdi ama belli ki Formula 1 yarışıyla ilgilenmiyorlardı."
"Muhtemelen araçla başka bir suç işleyip sonra terk ettiler. Benim kafamda olay tamamen bir kaçış aracı gibi görünüyor. Aracı kaybetmiş olmamız üzücü ama hikâye oldukça çılgın."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar