Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Brown’dan çağrı: "Formula 1’e yakıt ikmali geri dönmeli"

McLaren CEO’su Zak Brown, yarış içi yakıt ikmalinin Formula 1’e geri getirilmesinin stratejiyi güçlendireceğini ve yarışları daha öngörülemez hâle getireceğini savundu.

Zak Brown, McLaren

Fernando Alonso’nun ardından McLaren Racing CEO’su Zak Brown da yarış sırasında yakıt ikmalinin yeniden serbest bırakılması gerektiğini dile getirdi.

Brown’a göre bu adım, pit stop sürelerini uzatacak, takımlar için yeni bir değişken yaratacak ve stratejinin yarışlardaki belirleyici rolünü ciddi biçimde artıracak.

Brown konuyla ilgili değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı: “Yarış sırasında araçlara yakıt ikmali yapılmasının Formula 1’e geri dönmesi harika olur. Bu, pit stopları daha uzun hâle getirir, oyuna yeni bir değişken ekler ve stratejinin önemini büyük ölçüde artırır.”

“Takımlar startta daha fazla yakıt alıp daha uzun bir bölüm gidebilir ya da daha az yakıtla başlayıp daha agresif şekilde saldırmayı tercih edebilir. Bu da stratejiye pek çok ilginç boyut kazandırır.”

McLaren patronuna göre yakıt ikmalinin geri dönüşü, yarışların gidişatını daha az tahmin edilebilir hâle getirerek hem takımlar hem de izleyiciler için Formula 1’i daha heyecanlı bir noktaya taşıyabilir.

Önceki haber Lindblad: “Formula 1 şimdiye kadar attığım en büyük adım”
Sonraki haber Piastri, Formula 1’in “gayriresmi UNO dünya şampiyonluğunu” anlattı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler