Bearman'dan 50G'lik kazanın ardından açıklama: "Her şey yolunda"
Haas pilotu Oliver Bearman, Japonya Grand Prix'sinde yaşadığı 50G'lik ağır kazanın ardından sağlık durumuna ilişkin konuştu.
Oliver Bearman, Haas F1 Team
Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images
Oliver Bearman, Suzuka'da Alpine pilotu Franco Colapinto'yu geçmeye çalışırken aracının kontrolünü kaybederek bariyerlere sert şekilde çarpmıştı.
Kaza sonrası topallayarak araçtan çıkan Bearman'a ilk etapta sağ dizinde kontüzyon (ezilme) ve morluk teşhisi konulmuş, genel sağlık durumunun ise iyi olduğu açıklanmıştı.
Yaklaşık üç hafta sonra konuşan Bearman, sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti: "Evet, iyiyim. Sorduğunuz için teşekkür ederim."
"Eve dönüş biraz zordu çünkü kazadan sonra çok fazla hareket edemiyordum."
"Dizimde biraz şişlik vardı ama şimdi her şey yolunda. Neyse ki sağ dizimdi, bu yüzden sorun olmadı."
"Aslında simülatörde tekrar sürüş yapmaya başladım. Kardeşimle birlikte hafta sonu yapılacak bir dayanıklılık yarışı için hazırlanıyorduk."
Kazanın daha kötü sonuçlanabileceğine dikkat çeken Bearman, şunları ekledi: "Her şey çok daha kötü olabilirdi. Bu yüzden şükrediyorum ve Miami'de tekrar piste çıkmayı sabırsızlıkla bekliyorum."
İzle: F1 Teknik 2026: ADUO sistemi nedir? Hangi motor üreticileri önde? Aston Martin'de sorun ne?
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar