Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Bearman'dan 50G'lik kazanın ardından açıklama: "Her şey yolunda"

Haas pilotu Oliver Bearman, Japonya Grand Prix'sinde yaşadığı 50G'lik ağır kazanın ardından sağlık durumuna ilişkin konuştu.

Oliver Bearman, Haas F1 Team

Oliver Bearman, Haas F1 Team

Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images

Oliver Bearman, Suzuka'da Alpine pilotu Franco Colapinto'yu geçmeye çalışırken aracının kontrolünü kaybederek bariyerlere sert şekilde çarpmıştı.

Kaza sonrası topallayarak araçtan çıkan Bearman'a ilk etapta sağ dizinde kontüzyon (ezilme) ve morluk teşhisi konulmuş, genel sağlık durumunun ise iyi olduğu açıklanmıştı.

Yaklaşık üç hafta sonra konuşan Bearman, sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti: "Evet, iyiyim. Sorduğunuz için teşekkür ederim."

"Eve dönüş biraz zordu çünkü kazadan sonra çok fazla hareket edemiyordum."

"Dizimde biraz şişlik vardı ama şimdi her şey yolunda. Neyse ki sağ dizimdi, bu yüzden sorun olmadı."

"Aslında simülatörde tekrar sürüş yapmaya başladım. Kardeşimle birlikte hafta sonu yapılacak bir dayanıklılık yarışı için hazırlanıyorduk."

Kazanın daha kötü sonuçlanabileceğine dikkat çeken Bearman, şunları ekledi: "Her şey çok daha kötü olabilirdi. Bu yüzden şükrediyorum ve Miami'de tekrar piste çıkmayı sabırsızlıkla bekliyorum."

İzle: F1 Teknik 2026: ADUO sistemi nedir? Hangi motor üreticileri önde? Aston Martin'de sorun ne?

Önceki haber Teknik: Verstappen'in startlarda zorlanmasının ardındaki "büyük turbo" sorunu
Sonraki haber Domenicali: “Gelecekteki güç ünitesi kurallarında bu yıl karar vermeliyiz”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler