Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Bearman: “Hamilton, bana ilk destek verenlerden biriydi”

Ollie Bearman, Formula 1 kariyerinin ilk yarışının ardından Lewis Hamilton’ın kendisine destek olan ilk isimlerden biri olduğunu açıkladı.

Lewis Hamilton, Mercedes-AMG F1 Team, Oliver Bearman, Scuderia Ferrari

Bearman, 2024 Suudi Arabistan Grand Prix’sinde rahatsızlanan Carlos Sainz’ın yerine son anda Ferrari direksiyonuna geçmişti. Genç pilot, ilk yarışında 11. sıradan start alıp yedinci olarak dikkat çekici bir performans sergilemişti.

Up To Speed podcastinde konuşan Bearman, Hamilton’ın yarış sonrası kendisine ulaştığını söyledi: “Lewis, Cidde’de bana mesaj atan ve yarıştan sonra yanıma gelen ilk kişilerden biriydi. Bu onun karakterini ve samimiyetini gösteriyor.”

“Ben kariyerimin başındayım ve mümkün olan her şeyi başarmak istiyorum. Lewis ise zaten çok şey başardı ama hâlâ inanılmaz derecede motive.”

Esteban Ocon, Haas F1 Team, Oliver Bearman, Haas F1 Team

Esteban Ocon, Haas F1 Team, Oliver Bearman, Haas F1 Team

Photo by: Sam Bagnall / Motorsport Images via Getty Images

“Onunla aynı gridde olmak çok özel. Bu yaşta hâlâ bu seviyede performans gösterebilmesi benim gibi genç pilotlar için büyük bir motivasyon kaynağı.”

“Genç nesle verdiği destek ve gösterdiği ilgi, nasıl biri olduğunu açıkça ortaya koyuyor.”

Bearman, Ferrari’deki etkileyici performansının ardından 2025 sezonu için Haas takımıyla anlaştı ve çaylak sezonunda takım arkadaşı Esteban Ocon’u geride bıraktı. 

Sezonun ilk üç yarışının ardından 17 puanla pilotlar klasmanında yedinci sırada yer alan Bearman, istikrarlı performansıyla dikkat çekmeye devam ediyor.

Önceki haber Maylander: "Verstappen'in GT3 performansı etkileyici"
Sonraki haber Russell: “Mercedes start sorununu çözmek için yoğun çalışıyor”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler