Aston Martin'de sorunlar bitmiyor: Alonso, ilk antrenman seansında piste çıkamadı
Aston Martin, Avustralya Grand Prix'sinin ilk antrenman seansında büyük bir sorun yaşadı. Takım, Fernando Alonso'nun şüpheli bir güç ünitesi problemi nedeniyle ilk antrenman seansında piste çıkamayacağını doğruladı.
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: Kym Illman (Getty Images)
Yeni geliştirilen AMR26 aracı, hem güç eksikliğiyle hem de dayanıklılık sorunlarıyla boğuşuyor.
Melbourne'de konuşan takım patronu Adrian Newey, güç ünitesinden kaynaklanan titreşimlerin ciddi sonuçlar doğurabileceğini belirtti. Newey'e göre bu titreşimler, Fernando Alonso ve takım arkadaşı Lance Strol'ün ellerinde kalıcı sinir hasarı riski oluşturabilir.
Takım, sorunları çözmek için yoğun şekilde çalışıyor ancak problem tamamen giderilene kadar aracın pistteki çalışmaları çok ciddi şekilde kısıtlanmış durumda olacak.
Bunun yanı sıra ilk antrenman seansında takım tarafından yapılan açıklamaya göre ekip, Alonso'nun aracında seansa katılmasını engelleyecek bir sorun tespit etti. Böylece İspanyol pilot, Albert Park'taki ilk antrenman seansında en az bir saatlik sürüş fırsatını kaçırmış oldu.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar