Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Formula 1 Haas lansman

Aston Martin artık güvenlik aracı tedarik etmeyeceğini doğruladı

Aston Martin 2026 yılında F1'e güvenlik aracı tedarik etmeyecek.

Lando Norris, McLaren behind the safety car

Lando Norris, McLaren behind the safety car

Fotoğraf: Glenn Dunbar / Motorsport Images

2026 sezonunda Aston Martin’in Formula 1 için güvenlik aracı ve tıbbi araç tedarik etmeyi bırakacağı ortaya çıkmıştı.

İlk etapta bu kararın nedeni açıklanmamıştı, ancak daha sonra İngiliz otomobil üreticisi Aston Martin kısa bir resmi açıklama yayımlayarak alınan kararı gerekçelendirdi.

Açıklamaya göre tarafların beş yıllık anlaşması sona erdi ve uzatılmadı.

Açıklamada şöyle denildi: “Aston Martin ile Formula 1 arasındaki güvenlik aracı ve tıbbi araç sağlanmasına yönelik anlaşma 2025 yılının sonunda sona ermiştir. Bu iş birliği ve son beş yılda elde edilen başarılar için minnettarız."

"Start düzlüğünde son derece önemli bir rol üstlendik ve bu durum markanın Formula 1’deki varlığının güçlenmesine katkı sağladı.”

 

Önceki haber Aston Martin testlerde aracı anlamak için yoğun çaba harcayacak
Sonraki haber Ferrari, SF-26’yı cuma günü piste çıkaracak

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler