Aston Martin artık güvenlik aracı tedarik etmeyeceğini doğruladı
Aston Martin 2026 yılında F1'e güvenlik aracı tedarik etmeyecek.
Lando Norris, McLaren behind the safety car
Fotoğraf: Glenn Dunbar / Motorsport Images
2026 sezonunda Aston Martin’in Formula 1 için güvenlik aracı ve tıbbi araç tedarik etmeyi bırakacağı ortaya çıkmıştı.
İlk etapta bu kararın nedeni açıklanmamıştı, ancak daha sonra İngiliz otomobil üreticisi Aston Martin kısa bir resmi açıklama yayımlayarak alınan kararı gerekçelendirdi.
Açıklamaya göre tarafların beş yıllık anlaşması sona erdi ve uzatılmadı.
Açıklamada şöyle denildi: “Aston Martin ile Formula 1 arasındaki güvenlik aracı ve tıbbi araç sağlanmasına yönelik anlaşma 2025 yılının sonunda sona ermiştir. Bu iş birliği ve son beş yılda elde edilen başarılar için minnettarız."
"Start düzlüğünde son derece önemli bir rol üstlendik ve bu durum markanın Formula 1’deki varlığının güçlenmesine katkı sağladı.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar