Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Zor bir seanstı ama toparlanmayı başardık"

Kimi Antonelli, sprint sıralama turları seansında araçla uyum yakalamakta zorlandığını ancak son bölümde toparlandıklarını söyledi.

Kimi Antonelli, Mercedes

Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: CHARLY TRIBALLEAU / AFP via Getty Images

Cumartesi günü gerçekleşecek olan sprint yarışının gridini belirleyen seansta Mercedes pilotu Kimi Antonelli, pole pozisyonunun sahibi Lando Norris'in bir sıra gerisinde ikinci oldu.

Her ne kadar sprinte ilk çizgiden başlayacak olsa da Antonelli, performansından tam anlamıyla memnun olmadığını dile getirerek özellikle orta hamur lastiklerle zorlandığını ifade etti.

Antonelli, "Oldukça dağınık bir seanstı. Orta hamur lastiklerle çok zorlandım, iyi bir tur atamadım."

"Yumuşak lastiğe geçtiğimizde araç bir anda canlandı ve kendimi daha rahat hissettim." dedi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Antrenman seansında yumuşak lastiği denememiş olmanın dezavantajını yaşadığını söyleyen Antonelli, "İlk antrenman seansında yumuşak lastiği deneyememek biraz üzücüydü. Eğer deneseydik sonuç daha iyi olabilirdi." şeklinde devam etti. 

Rakip takımların getirdiği güncellemeler hakkında da konuşan Antonelli, McLaren ve Ferrari'nin ciddi bir gelişim kaydettiğini belirtti.

"Bu hafta sonunun daha zor geçmesini bekliyorduk çünkü herkes büyük güncellemeler getirdi. Bu da farkları ciddi şekilde kapattı, hatta bazılarını öne geçirdi."

"McLaren bizimle aynı güç ünitesini kullanıyor ve araçlarını ciddi şekilde geliştirdiler. Bu yüzden önde olmaları beklenen bir şeydi."

"Ama takım olarak toparlanma konusunda iyi iş çıkardık. Bu gece daha hızlı olmak için neleri geliştirebileceğimizi detaylıca inceleyeceğiz."

"Mücadelenin içinde olabiliriz. Yarın ve pazar günü bunun için elimizden geleni yapacağız."

Önceki haber Alonso: "Titreşimleri azalttık ama performansta geride kaldık"
Sonraki haber Piastri: “Mercedes şu ana kadar gözüme o kadar da baskın gözükmedi”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler