Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Yeniden pole'de olmak harika!

Kimi Antonelli, Miami Grand Prix'sinde zorlu geçen hafta sonuna rağmen elde ettiği pole pozisyonunun kendisini çok mutlu ettiğini söyledi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images

Cumartesi gününün erken saatlerinde gerçekleşen sprint yarışında Kimi Antonelli, damalı bayrağı dördüncü sırada geçse de seans sonrası aldığı cezayla altıncılığa gerilemişti.

Sıralama turlarında ise pole pozisyonunu elde ederek üst üste üçüncü kez Grand Prix'ye ilk cepten başlama hakkı kazandı.

Yaşanan hayal kırıklığının ardından güçlü bir geri dönüş yaptıklarını belirten Antonelli, performanslarından memnun olduğunu ifade etti.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Mercedes pilotu, "Yine pole pozisyonunda olmak inanılmaz!"

"Sprint istediğimiz gibi gitmedi ama bu geri dönüşten dolayı çok mutluyum. Son turda biraz fazla heyecanlandım ama ilk tur yeterince iyiydi."

Yarış için beklentilerini de paylaşan genç pilot, özellikle startın kritik olacağını vurguladı: "Umarım yarın sihirli bir start yaşarız. Pozisyon kaybetmemek güzel olur, elimizden gelenin en iyisini yapacağız."

Önceki haber 2026 Miami GP sıralama: Yarışın pole sahibi Antonelli oldu. Verstappen 2., Leclerc 3. sırada
Sonraki haber Verstappen: “Tünelin ucunda ışık var”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler