Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Startın ardından çok sinirlendim ve iyi bir şekilde süremedim"

Kimi Antonelli, Miami Grand Prix hafta sonunda yaşadığı start problemini değerlendirirken, prosedürleri doğru uygulamasına rağmen düşük tutuşun kendisini zorladığını söyledi.

Kimi Antonelli, Mercedes

Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Pirelli Graphics

Miami GP sprint seansında Lando Norris'in gerisinde ilk çizgiden başlayan Kimi Antonelli, ideal bir start alamadı dördüncülüğe kadar geriledi.

19 turun ardından damalı bayrağı dördüncü sırada geçen Mercedes pilotu, pist limitleri ihlâli nedeniyle iki sıra ceza aldı. 

Sprint seansının ardından konuşan Antonelli, özellikle start performansının beklenenden daha karmaşık olduğunu vurguladı. 

İtalyan pilot, "Start prosedürlerinde her şeyi doğru yaptım. Bu yüzden neler olduğunu kontrol etmemiz gerekiyor."

"Tutuş çok düşüktü, muhtemelen beklediğimizden de düşüktü."

"Sonrasında çok sinirlendim ve iyi sürmedim. Çok fazla hata yaptım, pist ihlali gibi. Bu gerçekten kaçınmam gereken bir şeydi."

"Bu hafta sonu kesinlikle daha zor geçti ama bu beklenen bir şeydi çünkü herkes büyük güncellemeler getirdi." 

"Ama şimdi tamamen sıralama turlarına odaklanarak yapabileceğimizin en iyisini yapmaya çalışacağız." şeklinde konuştu.

Önceki haber Piastri: "Norris'e ayak uydurabilmem için daha fazlası gerekiyor"
Sonraki haber Stella: “Geliştirmeler sadece tek turda değil uzun sürüşlerde de verimli”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler