Antonelli: "Russell ile mücadele etmek eğlenceliydi"
Mercedes pilotu Kimi Antonelli, Kanada Grand Prix'sinde elde ettiği zaferin ardından takım arkadaşı George Russell ile yaşadığı mücadeleyi değerlendirdi.
Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes
Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images
Kanada'da gerçekleşen yarışı kazanarak damalı bayrağı ilk sırada gören Kimi Antonelli, takım arkadaşı George Russell ile yaşadığı rekabetin oldukça zorlu ama eğlenceli geçtiğini söyledi.
Antonelli, "George ile eğlenceli bir mücadele verdik. Tam anlamıyla sınırları zorladık ama rüzgar nedeniyle işimiz hiç kolay değildi, özellikle 10. viraj çok zorladı."
"George'un aracının arızalanması gerçekten üzücüydü. Temposu çok iyiydi ve daha da güzel bir mücadele verebilirdik." şeklinde konuştu.
Genç pilot, Kanada'daki başarının ardından sezonun bir sonraki ayağına odaklandıklarını söyleyerek sözlerini tamamladı: "Şimdi bir sonraki yarışa odaklanacağız."
"Çıtayı sürekli olarak yükseltmeliyiz. Ferrari, Red Bull ve McLaren ileriye doğru bir adım atmış durumda. Bu yüzden çabalamaya devam etmeli ve her şeye hazır olmalıyız."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar