Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Russell ile mücadele etmek eğlenceliydi"

Mercedes pilotu Kimi Antonelli, Kanada Grand Prix'sinde elde ettiği zaferin ardından takım arkadaşı George Russell ile yaşadığı mücadeleyi değerlendirdi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

Kanada'da gerçekleşen yarışı kazanarak damalı bayrağı ilk sırada gören Kimi Antonelli, takım arkadaşı George Russell ile yaşadığı rekabetin oldukça zorlu ama eğlenceli geçtiğini söyledi.

Antonelli, "George ile eğlenceli bir mücadele verdik. Tam anlamıyla sınırları zorladık ama rüzgar nedeniyle işimiz hiç kolay değildi, özellikle 10. viraj çok zorladı."  

"George'un aracının arızalanması gerçekten üzücüydü. Temposu çok iyiydi ve daha da güzel bir mücadele verebilirdik." şeklinde konuştu.

Genç pilot, Kanada'daki başarının ardından sezonun bir sonraki ayağına odaklandıklarını söyleyerek sözlerini tamamladı: "Şimdi bir sonraki yarışa odaklanacağız."

"Çıtayı sürekli olarak yükseltmeliyiz. Ferrari, Red Bull ve McLaren ileriye doğru bir adım atmış durumda. Bu yüzden çabalamaya devam etmeli ve her şeye hazır olmalıyız."

Önceki haber 2026 Kanada GP: Heyecan dolu mücadelenin kazananı Antonelli oldu, Hamilton 2., Verstappen 3. sırada
Sonraki haber Hamilton: "Nihayet doğru noktayı bulduk, yeniden burada olmak harika"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler