Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Pole pozisyonundan dolayı çok mutluyum"

Kimi Antonelli, Suzuka'daki yarışa pole'den başlayacağı için mutlu olduğunu dile getirdi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Kimi Antonelli, bir önceki yarış olan Çin Grand Prix'sinde pole pozisyonunu elde ederek pazar günü kariyerinin ilk F1 galibiyetine ulaşmıştı. 

Mercedes pilotu, bu hafta Japonya'da da yeteneğini gözler önüne serdi ve cumartesi günü gerçekleşen sıralama turlarında takım arkadaşını geçerek pole pozisyonuna yükseldi. 

Genç pilot, seans boyunca temiz ve istikrarlı bir performans sergilediğini vurgularken, turdan tura gelişim gösterdiğini ifade etti: "Pole pozisyonunu aldığım için çok mutluyum. İyi ve temiz bir seanstı."

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

"Araçta kendimi çok iyi hissettim ve her turda daha da geliştim."

Son turunda yaşadığı küçük hataya da değinen Antonelli, buna rağmen genel performansından memnun olduğunu dile getirdi.

"Açıkçası son turumdan pek memnun değildim çünkü 11. virajda lastiklerimde bir kilitlenme yaşadım. Ama yine de iyi bir seanstı, gerçekten çok mutluyum."
 
 
 

Önceki haber 2026 Japonya GP sıralama turları: Antonelli üst üste ikinci kez pole'de, Verstappen Q2'de elendi!
Sonraki haber Russell: “Sorunun sebebini anlamamız gerekiyor”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler