Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Miami'de rakiplerimiz bize daha da yaklaşacak"

Kimi Antonelli, uzun bir aranın ardından 2026 sezonunun Miami'de devam etmesiyle birlikte Mercedes'in rakiplerinden daha fazla baskı görmesini bekliyor.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: James Sutton / Formula 1 / Formula Motorsport Ltd via Getty Images

Kimi Antonelli, Miami'ye 72 puanla şampiyonanın zirvesinde geliyor ve takım arkadaşı George Russell'ın 9 puan önünde bulunuyor.

Russell sezonun açılış yarışı olan Avustralya'yı kazanırken, Antonelli Çin ve Japonya'da zafere ulaşmıştı.

Miami GP öncesinde konuşan Antonelli, hafta sonundan beklentileri konusunda şunları söyledi: "Geçen yıl ilk sprint pole'ümü aldığım bir piste geri dönmek çok heyecan verici. Tabii bu yıl farklı olacak çünkü araçlar farklı, bu yüzden işlerin nasıl ilerleyeceğini göreceğiz."

"Bizim için oldukça ilginç bir hafta sonu olacak. Rakiplerimizin bize kesinlikle daha da yaklaşacağını düşünüyorum ve bu hafta sonu daha fazla mücadele etmemiz gerekebilir. Ama elimizden gelenin en iyisini yapacağız ve odaklanmaya devam edeceğiz."

"Kendi adıma araçtaki performansı maksimuma çıkarmaya çalışacağım."

Kimi Antonelli, Mercedes

Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Pirelli

Her ne kadar şu anda şampiyonada lider olsa da, Antonelli'nin geliştirmesi gereken alanlardan biri yarış startları. Takım patronu Toto Wolff, genç pilottan bu konuda ilerleme bekliyor. 

Bu konu üzerinde çalışıp çalışmadığı sorulduğunda Antonelli, "Nisan arasında tabii ki start antrenmanları yaptık. Takımla birlikte sorunu tespit etmeye çalıştım ve bulmuş gibi görünüyoruz. Şimdi mümkün olan en kısa sürede çözüm üretmeye çalışıyoruz."

"Ne üzerinde çalışmamız gerektiğini biliyoruz. Ancak bu kolay bir çözüm olmayacak çünkü debriyaj kulakçığında önemli bir değişiklik gerekiyor, ayrıca el pozisyonunda da küçük ayarlamalar var. İyi startlar alabilmek için çözümü mümkün olan en kısa sürede bulmaya çalışıyoruz."

"Kesinlikle sorunun daha temel bir şey olduğunu fark ettik. Miami'de çözümü bir adım ileri gidip gidemeyeceğimizi göreceğiz. Ardından tekrar bir ara olacak, bu da çözüm bulmak için bize daha fazla zaman tanıyacak."

Antonelli, ayrıca Russell ile olan ilişkisi ve Mercedes'in olası takım içi şampiyonluk mücadelesini nasıl yönettiği hakkında da soruları yanıtladı.

"Takım, Avustralya'daki ilk yarıştan itibaren bize çok net davrandı. Birbirimizle yarışabileceğimizi söylediler ama tabii ki saygı çerçevesinde ve birbirimize karşı aptalca hareketler yapmadan."

"Günün sonunda birbirimiz için yarışıyoruz. Kazanmak istiyoruz, en iyi olmak istiyoruz ama aynı zamanda takım için de en iyisini istiyoruz. George ile birbirimizle yarışabileceğimizi biliyoruz ama bunu saygı çerçevesinde ve gereksiz riskler almadan yapmalıyız."

Önceki haber Verstappen: "Yapılan kural değişiklikleri 'sadece küçük bir dokunuş'"
Sonraki haber Norris: "Umarım Miami bizim için bir 'sıçrama noktası' olur"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler