Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: “Kendimi daha güçlü hissediyorum”

Kimi Antonelli, Miami öncesinde rakiplerine iddialı bir mesaj vererek sezonunun başına kıyasla kendisini daha iyi hissettiğini söyledi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images

Genç İtalyan pilot, sezonun ilk üç yarışında iki galibiyet alarak neredeyse kusursuz bir başlangıç yaptı. Formula 1’deki ikinci sezonunu geçiren Antonelli, bu hafta sonunda geçen yıl ilk sprint pole pozisyonunu elde ettiği piste geri dönecek.

Takım arkadaşı George Russell ile şampiyona mücadelesi kızışırken, Antonelli Miami’de mevcut formunu sürdürmeyi hedefliyor.

“Hedefimiz sezona Japonya’da bıraktığımız yerden devam etmek, hatta daha da rekabetçi olmak.”

“Genel olarak kendimi daha güçlü hissediyorum. Pistteki ve pist dışındaki durumları daha iyi kontrol edebiliyorum.”

“Geçen yıl tüm pistlerde tecrübe kazanmış olmak bana şu anda çok yardımcı oluyor. Yarış hafta sonlarını daha önce deneyimlemiş olmak da ne beklemem gerektiğini bilmemi sağlıyor.”

“Nerede nasıl hareket edeceğimi, hafta sonunu nasıl yöneteceğimi daha iyi biliyorum; kendimi daha rahat, daha özgüvenli ve daha kontrollü hissediyorum.”

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images

Antonelli, erken sezon başarısına rağmen şampiyona mücadelesinin getirdiği baskıyı hissetmediğini de dile getirdi: “Üstümde olması gerekenden daha fazla baskı hissetmiyorum.”

“Elbette insanlar benden çok şey bekliyor çünkü sezona güçlü başladım ama ben sürece ve yapmam gerekenlere odaklanıyorum.”

“Beklentilere ya da sonuca fazla anlam yüklemek istemiyorum. Ayaklarım yere basıyor ve hedefe nasıl ulaşacağıma yoğunlaşıyorum.”

“Zorunlu arada aktif kalmaya çalıştım, ilk üç yarışı değerlendirmek için iyi bir fırsat oldu.”

“Neyi iyi yaptığımı ve nerelerde daha iyi olabileceğimi derinlemesine analiz ettim.”

“Fiziksel olarak da bu arayı en iyi şekilde değerlendirmek önemliydi. Kendimi yeniledim ve sezon boyunca yüksek seviyeyi koruyabilmek için çok çalıştım."

“Açıkçası ara biraz uzun hissettirdi, yarışmayı özledim ama bu süreci iyi değerlendirdim ve benim için faydalı oldu.”

Önceki haber Mekies: "Mercedes'in avantajını gizlemek istemesi anlaşılabilir"
Sonraki haber Mercedes pilotları Miami’de üç farklı tulum tasarımıyla piste çıkacak

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler