Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "George harika bir tur attı"

Kanada GP’nin sıralama turlarında Mercedes ile harika bir performans sergileyerek ikinci sırayı alan Kimi Antonelli, seansın ardından basına konuştu.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Mark Sutton / Formula 1 via Getty Images

Montreal'de güçlü bir hafta sonu geçiren Mercedes, pazar günkü yarışa Russell’ın önderliğinde ilk ikiden başlama hakkını elde etti. Kimi Antonelli, hafta sonu boyunca lastikleri doğru sıcaklık aralığına getirmekte çok zorlandıklarını dile getirdi.

"İlk turda araçtan tüm potansiyeli almak her zaman biraz zordur.” 

“Bu hafta sonu lastikleri doğru sıcaklık aralığında tutmak bizim için gerçekten çok zorlayıcı oldu.”

“Yine de çok mutluyum. Elbette pistte hatalarım, biraz daha geliştirebileceğim yerler vardı ama George harika bir tur attı. Şimdi tüm gözler yarınki yarışa çevrilmiş durumda.”

“Yarın havanın nasıl olacağını göreceğiz ama her türlü koşula hazır olmaya çalışacağız."

Önceki haber Russell: "Son turum adeta yoktan var oldu!"
Sonraki haber Norris: "Düne kıyasla Mercedes'e daha yakın olmamız güzel"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler