Antonelli: "George harika bir tur attı"
Kanada GP’nin sıralama turlarında Mercedes ile harika bir performans sergileyerek ikinci sırayı alan Kimi Antonelli, seansın ardından basına konuştu.
Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Mark Sutton / Formula 1 via Getty Images
Montreal'de güçlü bir hafta sonu geçiren Mercedes, pazar günkü yarışa Russell’ın önderliğinde ilk ikiden başlama hakkını elde etti. Kimi Antonelli, hafta sonu boyunca lastikleri doğru sıcaklık aralığına getirmekte çok zorlandıklarını dile getirdi.
"İlk turda araçtan tüm potansiyeli almak her zaman biraz zordur.”
“Bu hafta sonu lastikleri doğru sıcaklık aralığında tutmak bizim için gerçekten çok zorlayıcı oldu.”
“Yine de çok mutluyum. Elbette pistte hatalarım, biraz daha geliştirebileceğim yerler vardı ama George harika bir tur attı. Şimdi tüm gözler yarınki yarışa çevrilmiş durumda.”
“Yarın havanın nasıl olacağını göreceğiz ama her türlü koşula hazır olmaya çalışacağız."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar