Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Çok sert bir mücadeleydi"

Kanada sprint yarışını üçüncü sırada tamamlayarak podyuma çıkan Kimi Antonelli, yarışın ardından heyecan dolu anları paylaştı.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Mark Sutton / Formula 1 via Getty Images

Montreal'in zorlu pistinde podyumun son basamağını kapmayı başaran Kimi Antonelli, yarışın başından sonuna kadar takım arkadaşı George Russell karşısında herkesi ekran başına kitleyen bir rekabet sergiledi. 

Yarışın ardından basına konuşan İtalyan pilot, temposundan memnun olduğunu ancak incelemesi gereken anlar olduğunu belirtti. "Dürüst olmak gerekirse oldukça sert bir mücadeleydi.” 

“Tempo bakımından hepimiz neredeyse aynı seviyedeydik ve bu yüzden işler hiç de kolay olmadı.”

“Bir ara geçiş manevrası yapmayı denedim ama o anı yeniden izlemem gerekiyor.” 

“Çünkü çizgimdeydim ve pist dışına doğru itildim. Ama ne dersek diyelim, yarışın içinde bunlar var."

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Montreal pistinin zemin yapısı ve tümsekleri nedeniyle yarışın son bölümünde yaptığı hataya da değinen genç yıldız, sözlerini şöyle noktaladı: "Daha sonra 8. viraja girerken büyük bir hata yaptım. Orada çok sert bir tümseğe denk geldim ve lastiklerim kitlendi.” 

“O andan itibaren kendi yarışımı biraz zora sokmuş oldum ama her şeye rağmen pistte harika bir mücadele vardı."

Önceki haber 2026 Kanada GP sprint: Mercedes için 'gergin' geçen yarışı Russell kazandı, Norris ikinci sırada
Sonraki haber Norris: "Russell ve Antonelli'nin mücadelesini izlemek güzeldi"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler