Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: "Artık daha güçlü ve kontrollü hissediyorum"

Andrea Kimi Antonelli, ikinci sezonunda kendini 'daha güçlü ve kontrollü' hissettiğini söyledi.

Kimi Antonelli, Mercedes

Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Pirelli Graphics

Kimi Antonelli, 2025'teki çaylak sezonunda zorlu bir yıl geçirmiş ve tek sezonluk Formula 2 deneyiminin ardından geldiği Formula 1’de, büyük oranda takım arkadaşı George Russell'ın gerisinde kalmıştı.

Ancak Antonelli, 2026’ya ise etkileyici bir başlangıç yaptı. Çin ve Japonya'daki galibiyetleri, genç pilotu dünya şampiyonasında liderliğe taşıdı.

Crash.net'e konuşan Antonelli, bu sezonki gelişimi hakkında şunları söyledi: "Genel olarak kendimi daha güçlü hissediyorum, olaylar üzerinde daha fazla kontrol sahibiyim."

"Geçen yıl tüm pistlerde yarışmış olmam bu yıl kesinlikle yardımcı oluyor. Aynı şekilde yarış hafta sonu deneyimi de önemli çünkü ne bekleyeceğimi daha iyi biliyorum. Hafta sonu boyunca kendimi nasıl yöneteceğimi daha iyi anlıyorum."

"Geçen yıl kazandığım tecrübe, bu sezon üzerinde büyük bir etki yaratıyor. Kendimi daha rahat, daha öz güvenli ve daha kontrollü hissediyorum."

"Geçen yıl zorlandığım pistlerde bile bu durumun yardımcı olacağını düşünüyorum. Miami'den itibaren hedefim, Japonya'da bıraktığımız seviyeyi korumak ya da daha da ileriye taşımak."

"Bu başlangıç beklediğimizden bile daha iyi oldu. Sezonun çok güçlü başladığını söyleyebilirim."

"Elbette beklentiler artık biraz farklı ama ben hâlâ ilk üç yarıştaki zihniyetimi korumaya çalışıyorum. Yapmam gereken işe odaklanıp kendimi en iyi sonucu alabileceğim pozisyona getirmeye çalışıyorum."

Antonelli, şampiyona mücadelesine rağmen uzun vadeli düşünmekten özellikle kaçındığını vurguladı: "Şu an iyi bir pozisyondayız diye sezon sonunu düşünmeye başlamak istemiyorum. Tamamen ana odaklanmak istiyorum."

"Her piste çıktığımda en iyi sonucu almak için kendimi nasıl geliştirebileceğime odaklanıyorum."

"Adım adım ilerleyip çıtayı yükseltmem gerekiyor. Çünkü George çok güçlü ve rakiplerimiz de gittikçe bize yaklaşacaktır. Ben de yaptığım işi sürdürüp seviyemi yavaş yavaş artırmalıyım."

Önceki haber F1 Academy şampiyonu Doriane Pin, Mercedes ile ilk F1 testine çıktı
Sonraki haber Maranello’nun içinden: Ferrari, Nisan arasında da tam gaz çalışıyor

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler