Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Antonelli: “Araçta kendimi çok iyi hissettim, çok mutluyum”

Japonya GP’de elde ettiği zaferle üst üste ikinci galibiyetine ulaşan Antonelli, genç yaşta şampiyona sıralamada birinciliğe yükseldi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

Kimi Antonelli, Japonya GP’de zafer kazanmasının ardından pilotlar sıralamasında takım arkadaşı George Russell’ın önüne geçti ve F1 tarihindeki en genç sezon lideri oldu.

Japonya yarışından sonra zafer turunu atarken Antonelli, aracının telsizinden, “Ne yarıştı ama! Güvenlik aracı konusunda şanslıydım ama son turlarda tempo da inanılmazdı. Mümemmel bir araç, fabrikada çalışan herkese teşekkür ederim.” dedi.

Zafer turunu tamamlamasının ardından mikrofon uzatılan Kimi Antonelli, hislerini şu şekilde dile getirdi: “Genç yaşta şampiyonada birinci sıraya geçmek harika hissettiriyor, tabi sonucu düşünmek için hala çok erken ama doğru bir yolda ilerliyoruz. Yarışta kötü bir başlangıç yaptık, o anda ne olduğunu inceleyeceğiz fakat güvenlik aracı geldiğinde şansım döndü ve ilk sıraya erişebildim. Sonrasındaysa tempo gerçekten çok iyiydi. Araçta kendimi çok iyi hissettim, yarış da çok iyiydi.” ifadelerini kullandı.

Bu zaferin sonucu olarak Kimi Antonelli, 1953'den beri art arda grand prix kazanan ilk İtalyan pilot oldu. Elde ettiği zaferle en genç şampiyona birincisi olan Antonelli, kutlamalar için podyumdaki birincilik basamağında yerini aldı.

Önceki haber Piastri: "Güvenlik aracı olmasaydı neler olurdu görmek isterdim"
Sonraki haber Leclerc: "Yarış beni gerçekten terletti!"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler