Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Andretti: "Cadillac sezon sonunda ilk 10'da mücadele etmeli"

Mario Andretti, Cadillac'ın 2026 sezonunun sonuna doğru en azından ilk 10'da mücadele edebilecek seviyeye ulaşmasını hedeflediklerini söyledi.

Mario Andretti

Mario Andretti

Fotoğraf: Joe Portlock / Getty Images

Cadillac, Formula 1'deki yolculuğunda henüz ikinci yarışını geride bıraktı.

Çin Grand Prix'sinde Valtteri Bottas yarışı 13. sırada tamamlayarak takımın şimdiye kadarki en iyi sonucunu elde ederken, Sergio Perez ise 15. sırada finiş gördü. Böylece takım, ikinci yarışında iki aracını da damalı bayrağa ulaştırmayı başardı.

Mario Andretti, Drive to Wynn podcast'inde şu değerlendirmeyi yaptı: "İlk yarışı atlattık, Çin'deki ikinci yarış kesinlikle biraz daha iyiydi. Her iki aracın da finiş görmesi önemliydi."

Sergio Perez, Cadillac Racing

Sergio Perez, Cadillac Racing

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

"Sıralama turlarında da gelişim vardı. Önceden yaklaşık dört saniye gerideyken, şimdi iki saniye gerideyiz. Bu hâlâ büyük bir fark ama iyi bir ilerleme."

"Elbette gerçekçi olmalıyız, ama sezon ilerledikçe geliştiğimizi hissetmek istiyoruz."

"Açık konuşmak gerekirse, sezonun sonuna doğru artık düzenli olarak ilk 10'da mücadele edebileceğimizi düşünmek istiyorum, hatta belki de daha fazlasını."

"Rekabetçi olup yarış kazanmaya başlayabilmek için bu zihniyete sahip olmalısınız."

Önceki haber Lawson: “Yeni araçlarla kaza yapmak şansa bağlı”
Sonraki haber Williams araç konusunda yeni bir sorunla yüzleşiyor

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler