Alonso umutlu: "Gelecek yıl çok daha güçlü olacağız"
Fernando Alonso, 2026 sezonuna yavaş bir başlangıç yapan Aston Martin için gelecek yılın çok daha güçlü geçeceğinden emin.
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: James Sutton / Formula 1 / Formula Motorsport Ltd via Getty Images
Aston Martin ile Honda'nın iş birliği, sezonun ilk yarışlarında performans ve dayanıklılık sorunlarıyla dikkat çekti. Bu durum takımın yarışları tamamlamakta dahi zorlanmasına yol açtı.
Miami Grand Prix'si, bu sezon ilk kez iki Aston Martin aracının da yarışı bitirdiği hafta sonu olurken, takım yine de puan barajının dışında kaldı.
Fernando Alonso, gelecek sezon aracın daha rekabetçi olup olmayacağı sorusuna net yanıt verdi: "%100, bu konuda hiçbir şüphem yok."
Fotoğraf: Marcel van Dorst / EYE4images / NurPhoto via Getty Images
"Eğer olmazsa geriye gideriz."
"Zor bir dönemden geçiyoruz ama eminim ki sezon ilerledikçe gelişmeler gelecek ve bazı sorunları çözüp daha iyi bir noktada olacağız."
"Gelecek yıl, yani yeni kuralların ikinci yılında, ilk yıla kıyasla çok daha iyi olacağımızdan şüphem yok."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar