Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso umutlu: "Gelecek yıl çok daha güçlü olacağız"

Fernando Alonso, 2026 sezonuna yavaş bir başlangıç yapan Aston Martin için gelecek yılın çok daha güçlü geçeceğinden emin.

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: James Sutton / Formula 1 / Formula Motorsport Ltd via Getty Images

Aston Martin ile Honda'nın iş birliği, sezonun ilk yarışlarında performans ve dayanıklılık sorunlarıyla dikkat çekti. Bu durum takımın yarışları tamamlamakta dahi zorlanmasına yol açtı.

Miami Grand Prix'si, bu sezon ilk kez iki Aston Martin aracının da yarışı bitirdiği hafta sonu olurken, takım yine de puan barajının dışında kaldı.

Fernando Alonso, gelecek sezon aracın daha rekabetçi olup olmayacağı sorusuna net yanıt verdi: "%100, bu konuda hiçbir şüphem yok."

Fernando Alonso, Aston Martin Racing, technical detail

Fotoğraf: Marcel van Dorst / EYE4images / NurPhoto via Getty Images

"Eğer olmazsa geriye gideriz."

"Zor bir dönemden geçiyoruz ama eminim ki sezon ilerledikçe gelişmeler gelecek ve bazı sorunları çözüp daha iyi bir noktada olacağız." 

"Gelecek yıl, yani yeni kuralların ikinci yılında, ilk yıla kıyasla çok daha iyi olacağımızdan şüphem yok."

Önceki haber Antonelli: "Takım, Russell ile 'saygı çerçevesinde' yarışmamıza izin veriyor"
Sonraki haber Stroll: "F1'den ayrılmayacağım, takıma hâlâ inanıyorum"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler