Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso: "Umarım yarışı tamamlamak iki fabrikayı da motive eder"

Fernando Alonso, bu yıl ilk kez finiş görmesinin ardından hem Honda hem de Aston Martin'in biraz daha motive olmasını umuyor.

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Lars Baron / LAT Images via Getty Images

Fernando Alonso, Japonya GP'de gridin en yavaş araçlarından birisi olan Aston Martin'le bu yıl ilk kez finiş görmeyi başardı.

Ön bölümden epey uzak kalan Alonso, yine de finiş görmelerinden memnundu.

İspanyol pilot yarışın ardından şöyle dedi: "Avustralya'ya yarışı bitiremeyeceğimizden %100 emin olarak gittik. Bir sonraki hafta Çin'de bitiremeyeceğimize %95 ikna olmuştuk. Ve şimdi 3. yarışta yarışı bitirdik. İstediğimiz tempo bu değil ama takım içerisinde gelişmeye devam etmek için bazı çalışmalar var. Umarım bu sonuç, her iki fabrikayı da gelişmeye devam etmeleri konusunda motive etmek adına iyi bir ilk adım olmuştur."

Lance Stroll ile olan mücadelesi hakkında da Alonso, "Yarıştan önce yarışımızın tempo açısından biraz yalnız geçebileceğini konuşmuştuk; eğer her iki araç birlikte gidiyorsa bu enerji ve motor üzerindeki farklı haritalar deneme açısından iyi bir bilgi olabilir diye düşündük. Bu yüzden biraz eğlenmeye çalıştık ama maalesef sanırım Lance yarıştan çekilmek zorunda kaldı ve eğlencenin ikinci kısmını kaçırdık."

Honda'nın üst düzey yetkilileri bugün Suzuka'daydı.

Herhangi bir söz alıp almadığı sorusuna Alonso, "Hayır, herhangi bir söz yok. Avustralya'dan beri sürekli konuştuğumuzu ve gerçekten çok sıkı çalıştıklarını biliyorum. Bunun Honda için özel bir yarış olduğunu biliyordum ve en iyisini sunmaya çalıştık."

" Maalesef sadece yarışı bitirebildik ama bence onlara yardım etmeye ve onlara yakın olmaya kararlı olduğumuzu göstermek bile önemli."

" Herkes için zor ama biz bir takımız ve birlikte daha iyi olacağız." dedi.

Önceki haber Leclerc: "Yarış beni gerçekten terletti!"
Sonraki haber Verstappen: "Şasi tarafında yapacak çok iş var"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler