Alonso: "Umarım 2026 benim son sezonum olmaz"
İki kez dünya şampiyonu olan Fernando Alonso, 2027’de de Formula 1 gridinde yer almayı hedeflediğini açıkladı.
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images
Adrian Newey'nin Aston Martin'e katılmasının ardından Fernando Alonso, İngiliz tasarımcının gelişiyle takımın yeniden galibiyet mücadelesine dönebileceğini umuyordu.
Ancak 2026 kurallarının getirdiği büyük değişim, beklendiği gibi bir sıçrama yaratmak yerine Aston Martin için geri adım oldu. Takım şu anda gridde en yavaş araçlardan biri konumunda ve 10. sırada yer alıyor.
Üç aydan biraz fazla bir süre sonra 45 yaşına girecek olan Alonso'nun bu kötü sezonun kariyerindeki son yıl olup olmayacağı tartışma konusu haline geldi.
Monako Tarihi Grand Prix'si kapsamında Automobile Club de Monaco ziyaretinde konuşan Alonso şunları söyledi: "Formula 1'de ne kadar daha kalacağımı bilmiyorum, bunu söylemek zor."
"Yaptığım işi seviyorum, yarışmayı seviyorum. İlk yarışımı 3 yaşında yaptım, şimdi 44 yaşındayım, yani hayatımın 41 yılını direksiyon başında geçirdim. Yarışmayı bırakma zamanı geldiğinde, bunu kabul etmek zor olacak."
"Ama şu anda o anın geldiğini hissetmiyorum. Hâlâ rekabetçi hissediyorum, hâlâ motiveyim ve araç kullanırken mutluyum. Bu yüzden umarım bu benim son sezonum olmaz!"
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar