Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso: "Umarım 2026 benim son sezonum olmaz"

İki kez dünya şampiyonu olan Fernando Alonso, 2027’de de Formula 1 gridinde yer almayı hedeflediğini açıkladı.

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

Adrian Newey'nin Aston Martin'e katılmasının ardından Fernando Alonso, İngiliz tasarımcının gelişiyle takımın yeniden galibiyet mücadelesine dönebileceğini umuyordu. 

Ancak 2026 kurallarının getirdiği büyük değişim, beklendiği gibi bir sıçrama yaratmak yerine Aston Martin için geri adım oldu. Takım şu anda gridde en yavaş araçlardan biri konumunda ve 10. sırada yer alıyor.

Üç aydan biraz fazla bir süre sonra 45 yaşına girecek olan Alonso'nun bu kötü sezonun kariyerindeki son yıl olup olmayacağı tartışma konusu haline geldi.

Monako Tarihi Grand Prix'si kapsamında Automobile Club de Monaco ziyaretinde konuşan Alonso şunları söyledi: "Formula 1'de ne kadar daha kalacağımı bilmiyorum, bunu söylemek zor."

"Yaptığım işi seviyorum, yarışmayı seviyorum. İlk yarışımı 3 yaşında yaptım, şimdi 44 yaşındayım, yani hayatımın 41 yılını direksiyon başında geçirdim. Yarışmayı bırakma zamanı geldiğinde, bunu kabul etmek zor olacak."

"Ama şu anda o anın geldiğini hissetmiyorum. Hâlâ rekabetçi hissediyorum, hâlâ motiveyim ve araç kullanırken mutluyum. Bu yüzden umarım bu benim son sezonum olmaz!"

Önceki haber Vowles, pilotlarını övdü: "Albon ve Sainz'ı özel yapan şey, yeteneklerinden fazlası"
Sonraki haber Marshall: “Yenilikçi çözümleri kopyalamak aslında bir saygı göstergesi”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler