Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso: "Titreşimleri azalttık ama performansta geride kaldık"

Fernando Alonso, Miami Grand Prix hafta sonunda aracın titreşim problemlerinin iyileştiğini ancak performans açısından rakiplerin gerisinde kaldıklarını söyledi.

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

Cuma günü gerçekleşen Miami GP sprint sıralama seansında her iki Aston Martin pilotu da SQ1 seansında elendiler.

Günün ardından konuşan Alonso, özellikle sezonun ilk yarışlarına kıyasla dayanıklılık tarafında ilerleme kaydettiklerini ancak bunun performansa yansımadığını belirtti.

Aston Martin pilotu, "Evet, titreşimler daha iyi. Japonya'dan bu yana bazı çözümler bulduk, özellikle motor tarafında titreşimler azaldı."

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

"Ama maalesef performansa dokunamadık."

"Diğerleri araçlarını geliştirdi ama biz daha çok dayanıklılığı iyileştirdik. Bu yüzden performans anlamında biraz daha gerideyiz." şeklinde konuştu.

Alonso, bu durumun aradaki farkı büyüttüğünü kabul etti ancak panik yapmadıklarını vurguladı: "Muhtemelen diğerlerine kıyasla biraz daha geride kaldık ve fark biraz açıldı.  Bunu kabul ediyoruz."

"Bu yıl için programımız diğerlerinden biraz farklı, bu yüzden sakin kalmamız gerekiyor."

Önceki haber Norris, hakemler tarafından çağrıldı: Pole pozisyonu tehlikede olabilir
Sonraki haber Antonelli: "Zor bir seanstı ama toparlanmayı başardık"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler