Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso: "Kanada'dan önce çözülmesi gereken önemli bir sorunumuz var"

Fernando Alonso, Aston Martin için 'bir numaralı çözüm' olarak vites kutusu problemlerini işaret ederek, Kanada Grand Prix’si öncesinde önceliğin bu alana verilmesi gerektiğini söyledi.

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Sona Maleterova / Getty Images

Miami Grand Prix hafta sonunda Aston Martin cephesinde en dikkat çeken olumlu nokta performanstan ziyade dayanıklılık oldu. Her iki pilot da bu sezon ilk kez bir Grand Prix'i tamamlamayı başardı.

Alonso, sıralama turlarında 17. olarak sezonun en iyi derecesini yakalarken, yarışı da 15. sırada tamamladı. Ancak İspanyol pilot için en önemli gelişme, sezonun ilk üç yarışında sorun yaratan Honda güç ünitesindeki titreşimlerin azalması oldu.

Buna rağmen Alonso, asıl sorunun başka bir yerde olduğunu vurguladı: "Problem yok. Dürüst olmak gerekirse tüm hafta sonu motor değil, daha çok vites kutusuydu. Elektronik ya da başka bir şey olabilir. Vites düşüşlerinde ve yükselişlerinde çok garip davranıyordu, kontrolü iyi değildi."

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

"Bu yüzden Kanada için bir numaralı çözümümüz bu olacak. Kanada’daki ağır frenlemeler düşünüldüğünde vites kutusu davranışını geliştirmemiz gerekiyor."

Alonso, sezonun ikinci yarısı için performans anlamında gelişeceklerine inandığını da ekledi.

İki kez dünya şampiyonu, "Şu anda herkes sakin ve motive. Sezonun ikinci yarısında daha iyi olacağımıza inanıyoruz." dedi.

Önceki haber Wolff: "Bu zamana kadar kuralları kim eleştirdiyse Miami GP'nin ardından saklanmalı"
Sonraki haber Wolff: "V8 geri dönerse 1200 beygirlik mega motor fikrine açığız"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler