Alonso: "Kanada'dan önce çözülmesi gereken önemli bir sorunumuz var"
Fernando Alonso, Aston Martin için 'bir numaralı çözüm' olarak vites kutusu problemlerini işaret ederek, Kanada Grand Prix’si öncesinde önceliğin bu alana verilmesi gerektiğini söyledi.
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: Sona Maleterova / Getty Images
Miami Grand Prix hafta sonunda Aston Martin cephesinde en dikkat çeken olumlu nokta performanstan ziyade dayanıklılık oldu. Her iki pilot da bu sezon ilk kez bir Grand Prix'i tamamlamayı başardı.
Alonso, sıralama turlarında 17. olarak sezonun en iyi derecesini yakalarken, yarışı da 15. sırada tamamladı. Ancak İspanyol pilot için en önemli gelişme, sezonun ilk üç yarışında sorun yaratan Honda güç ünitesindeki titreşimlerin azalması oldu.
Buna rağmen Alonso, asıl sorunun başka bir yerde olduğunu vurguladı: "Problem yok. Dürüst olmak gerekirse tüm hafta sonu motor değil, daha çok vites kutusuydu. Elektronik ya da başka bir şey olabilir. Vites düşüşlerinde ve yükselişlerinde çok garip davranıyordu, kontrolü iyi değildi."
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images
"Bu yüzden Kanada için bir numaralı çözümümüz bu olacak. Kanada’daki ağır frenlemeler düşünüldüğünde vites kutusu davranışını geliştirmemiz gerekiyor."
Alonso, sezonun ikinci yarısı için performans anlamında gelişeceklerine inandığını da ekledi.
İki kez dünya şampiyonu, "Şu anda herkes sakin ve motive. Sezonun ikinci yarısında daha iyi olacağımıza inanıyoruz." dedi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar