Alonso: "Eğer bir yarışta 5. olursam, o gün emekli olacağım!"
Fernando Alonso, AMR26 aracında yakın zamanda büyük bir ilerleme kaydedilmeyeceğini belirtirken, geleceğiyle ilgili esprili bir yorumda bulundu.
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: James Sutton / LAT Images via Getty Images
Fernando Alonso, Miami Grand Prix'sini galibiyete ulaşan Kimi Antonelli'nin 1 tur gerisinde, 15. sırada noktaladı. Takım arkadaşı Lance Stroll ise 17. sırada yer aldı.
Bu yarış, Aston Martin'in her iki pilotunun da tamamlamayı başardığı ilk yarış oldu.
Pazar gününün ardından konuşan Alonso, aracın güncel durumu hakkında şunları söyledi: "Aslında yağmur bekliyorduk. Gelirse tek pit stoptan kaçınabilirdik ama bu da pek bir şey değiştirmezdi, sonuçta önümüzdeki araçtan bir pit stop gerideydik."
"Yarışta daha çok strateji ve lastik yönetimi üzerine bir şeyler öğrenmeye çalıştık. İlk kez iki araçla yarışı tamamladık. Bu da dayanıklılıkta ilerleme kaydettiğimizi gösteriyor."
"Performans tarafında ise çok değişen bir şey yok. Yarışta titreşim yoktu, bu açıdan sorun kalmadı." dedi.
Sezonun geri kalanı için planlarını da paylaşan iki kez dünya şampiyonu, yaz arasına kadar büyük bir güncelleme beklenmediğini söyledi.
"Performans anlamında yakın zamanda büyük bir gelişim beklemiyoruz. çünkü her yarışta 0.1-0.2 saniye kazanmak pozisyonumuzu değiştirmiyor. Önümüzdeki araç bir saniye ilerideyse bunun anlamı yok."
Geleceğiyle ilgili soruya esprili bir yanıt veren Alonso, "Eğer bir yarışı beşinci sırada bitirirsem, o öğleden sonra emekli olurum!" dedi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar