Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso: "Eğer bir yarışta 5. olursam, o gün emekli olacağım!"

Fernando Alonso, AMR26 aracında yakın zamanda büyük bir ilerleme kaydedilmeyeceğini belirtirken, geleceğiyle ilgili esprili bir yorumda bulundu.

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: James Sutton / LAT Images via Getty Images

Fernando Alonso, Miami Grand Prix'sini galibiyete ulaşan Kimi Antonelli'nin 1 tur gerisinde, 15. sırada noktaladı. Takım arkadaşı Lance Stroll ise 17. sırada yer aldı. 

Bu yarış, Aston Martin'in her iki pilotunun da tamamlamayı başardığı ilk yarış oldu.

Pazar gününün ardından konuşan Alonso, aracın güncel durumu hakkında şunları söyledi: "Aslında yağmur bekliyorduk. Gelirse tek pit stoptan kaçınabilirdik ama bu da pek bir şey değiştirmezdi, sonuçta önümüzdeki araçtan bir pit stop gerideydik." 

"Yarışta daha çok strateji ve lastik yönetimi üzerine bir şeyler öğrenmeye çalıştık. İlk kez iki araçla yarışı tamamladık. Bu da dayanıklılıkta ilerleme kaydettiğimizi gösteriyor."

"Performans tarafında ise çok değişen bir şey yok. Yarışta titreşim yoktu, bu açıdan sorun kalmadı." dedi.

Sezonun geri kalanı için planlarını da paylaşan iki kez dünya şampiyonu, yaz arasına kadar büyük bir güncelleme beklenmediğini söyledi.

"Performans anlamında yakın zamanda büyük bir gelişim beklemiyoruz. çünkü her yarışta 0.1-0.2 saniye kazanmak pozisyonumuzu değiştirmiyor. Önümüzdeki araç bir saniye ilerideyse bunun anlamı yok."

Geleceğiyle ilgili soruya esprili bir yanıt veren Alonso, "Eğer bir yarışı beşinci sırada bitirirsem, o öğleden sonra emekli olurum!" dedi.

Önceki haber Russell: “Çok zor bir yarıştı, tempom kötüydü”
Sonraki haber Hamilton: “Hasar aldıktan sonra yarış benim için bitti”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler