Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Alonso: "Bize sadece zaman lazım"

Fernando Alonso, sezonun ilk bölümünde yaşanan zorluklara rağmen takımın ikinci yarıda ciddi bir çıkış yakalayabileceğine inanıyor

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fernando Alonso, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Deneyimli pilot, sorunların farkında olduklarını ve çözüm için yoğun şekilde çalıştıklarını vurguladı.

Özellikle titreşim ve enerji eksikliği gibi temel problemler çözülürse rekabetçi bir seviyeye ulaşabileceklerini düşünüyor.

Alonso şöyle dedi: “En azından şu açıdan iyi oldu: Bahreyn ve Cidde yarışları iptal edildiği için oralarda sonuncu olmayacağız!"

"Bu ara bize sihirli bir gelişim sağlamaz çünkü zaten her gün aracı geliştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Fakat  umarım birkaç ay içinde daha rekabetçi bir hale geliriz."

"Unutmayın, McLaren 2023’te ilk iki yarışta son sıradaydı ama sezonun sonunda liderlerle mücadele ediyordu. Bizim için de ideal senaryo bu olurdu. Sezon uzun; eğer problemleri doğru anlayıp çözerseniz, yılın ikinci yarısında çok daha iyi bir noktaya gelebilirsiniz. Biz de şu an tam olarak bunun üzerinde çalışıyoruz."

"Şasi ve motorun büyük bir potansiyeli var. Bahreyn testlerinden bu yana özellikle aracın sürüş karakteriyle ilgili bazı sorunları daha iyi anlamaya başladık. Bu yüzden şu an çok daha iyi bir durumdayız."

"Titreşim problemini çözmemiz gerekiyor, enerji eksikliğini gidermeliyiz ve birkaç temel sorunu daha halletmeliyiz. Fakat  kimse durmuyor. Herkes sınırına kadar çalışıyor. Bize sadece biraz zaman lazım.”

Önceki haber Aston Martin, Mercedes güç ünitesiyle 2.3 saniye daha hızlı olabilirdi
Sonraki haber Albert Park’ta 210 milyon sterlinlik dönüşüm süreci başladı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler