Alonso: "Bize sadece zaman lazım"
Fernando Alonso, sezonun ilk bölümünde yaşanan zorluklara rağmen takımın ikinci yarıda ciddi bir çıkış yakalayabileceğine inanıyor
Fernando Alonso, Aston Martin Racing
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
Deneyimli pilot, sorunların farkında olduklarını ve çözüm için yoğun şekilde çalıştıklarını vurguladı.
Özellikle titreşim ve enerji eksikliği gibi temel problemler çözülürse rekabetçi bir seviyeye ulaşabileceklerini düşünüyor.
Alonso şöyle dedi: “En azından şu açıdan iyi oldu: Bahreyn ve Cidde yarışları iptal edildiği için oralarda sonuncu olmayacağız!"
"Bu ara bize sihirli bir gelişim sağlamaz çünkü zaten her gün aracı geliştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Fakat umarım birkaç ay içinde daha rekabetçi bir hale geliriz."
"Unutmayın, McLaren 2023’te ilk iki yarışta son sıradaydı ama sezonun sonunda liderlerle mücadele ediyordu. Bizim için de ideal senaryo bu olurdu. Sezon uzun; eğer problemleri doğru anlayıp çözerseniz, yılın ikinci yarısında çok daha iyi bir noktaya gelebilirsiniz. Biz de şu an tam olarak bunun üzerinde çalışıyoruz."
"Şasi ve motorun büyük bir potansiyeli var. Bahreyn testlerinden bu yana özellikle aracın sürüş karakteriyle ilgili bazı sorunları daha iyi anlamaya başladık. Bu yüzden şu an çok daha iyi bir durumdayız."
"Titreşim problemini çözmemiz gerekiyor, enerji eksikliğini gidermeliyiz ve birkaç temel sorunu daha halletmeliyiz. Fakat kimse durmuyor. Herkes sınırına kadar çalışıyor. Bize sadece biraz zaman lazım.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar