Albon: “Aracı hâlâ anlamaya çalışıyoruz”
Alex Albon, antrenmanların ardından Williams’ın hâlâ birçok soruya cevap aradığını söyledi.
Albon, Avustralya Grand Prix hafta sonunda Williams için zorlukların daha yeni başladığından endişeli. Tayland asıllı İngiliz pilot, takımın veri toplama ve uygulama konusunda ciddi sorunlar yaşadığını belirtti.
Bugünkü ikinci antrenman seansının ardından basına konuşan Albon, Williams’ın zorlu bir gün geçirdiğini ve şu an için rakiplerinin gerisinde kaldıklarını ifade etti.
Takımların hala yeni teknik düzenlemelere adapte olmaya çalıştığını vurgulayan Albon:
“Bugün biraz geride kaldık, sanırım genel durumumuz da böyle. Araç üzerinde biraz daha çalışmamız gerekiyor.”
“Topladığımız verilerle pek çok sorunu çözmeye çalışıyoruz. Bu yüzden önce neler öğrenebileceğimizi görmemiz ve bunu yarına kadar uygulamamız gerekiyor.”
“Bunlar daha iyi günlerimiz olabilir, hatta şu anda bile çok zor. Bazı turlarda süremizi artırabilirken bazılarında yavaş kalıyoruz. Araçtayken pek mantıklı gelmese de sanırım bu da öğrenme sürecinin bir parçası.” dedi
Alexander Albon, Williams
Photo by: Paul Crock / AFP via Getty Images
Albon, takımın en büyük sorunu kalkış anında yaşadığını da ekledi. Bu konu hem pit çıkışlarında hem de frenleme noktalarında birçok takım için şimdiden önemli bir problem haline gelmiş durumda.
Takımın Barselona’daki testlere katılamaması, yeni aracı anlamayı ve potansiyelini ortaya çıkarmayı zorlaştıran en önemli sebep olarak görülüyor.
İkinci antrenman seansını Albon 15. takım arkadaşı Carlos Sainz ise 17. sırada tamamladı.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar